Корпоративний фільм - це чудова можливість щоб гідно презентувати на ринку нову компанію або нагадати про досягнення і нові напрямки діяльності компаній, які давно існують. Якщо сформувати імідж своєї компанії, ви зможете не тільки простимулювати зростання продажів, але і підвищити впізнаваність бренду на ринку.
Зйомка корпоративного фільму - це не так вже й дорого, як може здатися на перший погляд. Найчастіше в такому фільмі коротко розповідають про історію компанії, про її напрямках діяльності, колективі, а також про особливості пропонованої продукції або послуг. Замовити зйомку корпоративного фільму в Києві ви можете у нас. Разом з вами ми створимо якісне відео, за допомогою якого ви зможете познайомити зі своєю компанією ще більше потенційних клієнтів.
Вартість зйомки корпоративного фільму від 10 000 грн
Точну ціну можна розрахувати після ознайомлення з технічним завданням або прикладами, схожими відео.
Замовити зйомку корпоративного фільму
Тел./Viber: +380 (50) 717-63-20
Email: info@essentia.com.ua
Корпоративний фільм як сучасний маркетинговий інструмент.
Важливою частиною успішного бізнесу є корпоративні комунікації та їх ефективність, наприклад корпоративний фільм. Корпоративний фільм може ефективно показати співробітникам, партнерам і клієнтам компанії її місію, цілі, бачення майбутнього і плани розвитку.
Давно відомо, що головним джерелом сприйняття інформації людиною є зір. Тому створення аудіовізуального продукту - зйомка корпоративного відео - буде ефективним способом донесення інформації до вашої цільової аудиторії.
Цілі застосування корпоративних фільмів.
- залучення нових клієнтів, покупців, розширення клієнтської бази
- формування або закріплення образу бренду або організації
- мотивація, зміцнення командного духу співробітників
- представлення на ринку нових продуктів, послуг або технологій
- навчання співробітників або клієнтів
- знайомство клієнтів, партнерів з асортиментом товарів або детальна характеристика окремо взятого товару (може підійти також зйомка відео оглядів)
Що потрібно розглянути перед зйомкою корпоративного фільму.
1) Перш за все, необхідно визначити мету фільму.
Ви хочете просунути продукт або послугу, розповісти про службу підтримки, показати всю вашу компанію або звернення CEO до співробітників? Варто зауважити, що показати все вищеперелічене одночасно не вийде. Знаючи мету, з якою створюється корпоративний фільм, можна приступати до визначення і опрацювання теми відео.
Які проблеми ви вирішуєте для ваших клієнтів? Чи є ваше рішення унікальним? Як ви диференціюєте себе на ринку - ціна, технології, сервіс, вибір, досвід і т.д.? Чим більшою кількістю питань досліджувати тему фільму, тим інформативніше, детальніше і зрозуміліше для глядача вона буде показана в підсумковому результаті.
2) Цільова аудиторія
Для кого конкретно ви робите фільм? Який формат подачі матеріалу найкращим чином підходь для сприйняття його потенційним глядачам? Які їх переваги? Що очікують глядачі побачити?
3) Уподобання, посилання
Хорошим початком буде показати посилання на інші відео, і сказати «Нам здається, що цей ролик відмінно працює, і ось чому ...». Якщо покажете інші відеоролики, фільми, які вам подобаються, ви тим самим дасте можливість виробничої команді зрозуміти ваші уподобання, переконання, вашу думку. Наявність «референсних» відеоматеріалів тільки допоможе відмінному руху вперед у створенні вашого корпоративного фільму.